torsdag 13 december 2012

Lite gamla bilder!

 
Dessa bilderna är ifrån i söndag. Det mamma önskade sig i julklapp var bilder på vår familj (och brorsans familj.) Så jag satt och valde ut bilderna och N hjälpte mig att skriva ut. Tänker tillbaka på vår FINA vecka på Österlen!  
 
Vi (läs N) satte upp en ny lampa ovanför vardagsrumsbordet. Äntligen skulle man kunna säga, vi renoverade för 1 år sen och då bestämde jag att den gamla skulle inte upp. Shoppsad på Ikea två veckor tidigare, allt tar sin lilla tid!
 
Adventsljusstaken som Tobias gjort i skolan, men nu snart tänder vi tredje ljuset. Tiden går så fort.
 
Nu är jag och sönerna själva hemma, N har åkt till Frankrie på jobb och han kommer hem kvällen före julafton. Jag tycket faktisk att det är rätt skönt att vara hemma själv!!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina