onsdag 5 december 2012

Pepparkaka!

 
Ha,ha känner mig som en pepparkaka med vit kristyr. Har på mig Blenda short dress, Tenfold knit (nu är det skönt med ullkofta!!), Nylon Parker och Crocket knit scarf, strumpor som mamma stickat. Efter jag fotat mig sprang jag upp och hämtade en Dolce skirt, klänningen stack inte nedanför jackan, så barbent kan ju jag inte gå ;-) Tur jag inte körde i diket för då kunde det blivit jäkligt kallt!
Vill passa på att ha klänning de dagar de funkar på jobbet. Idag skulle jag inte ut i snön, utan hade planering. Vi planerade lucia, som vi firar ute. Det känns som vi har tur med vädret i år, kallt och snö. Det blir en härlig stämning!! Till skillnad från förra året då det var regn, rusk och blåst.
 
 
Vår fina buske!

1 kommentar:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina