fredag 7 december 2012

Provning på Harrys!

Häromdagen, tror det var i onsdags som jag var på Harrys och då  passade jag på att prova nyinkommet som jag inte provat i Gbg.
Först ut är gamla hederliga V-neck cardigan i lite powder, en baskofta helt enkelt!
 
 
Denna mössan, Jacuard beanie provade jag i Gbg, men nu i grey, som jag gillar mycket, det är bara ett problem, den är ju så liten, den sitter stramt på huvudet och sitter inte skönt :(
 
Sjal i samma serie som mössan, Jacuard scarf i grey. Det var en jättesöt farfarströja Marsmallow girl l/s top, bra på jobbet, kanske en annan färg då! Den är en tokstor 4a jag fått på mig, fniss! 
 

 
 
Här har jag oxå fått på mig en 4a, ser stor ut, jag tar med mig 4or till provrummet i gammal vana. Tyckte ärmarna var lite väl rymliga och oformliga, på Cotton anglaise.
 
 
En till gammal goding, Gauze frill blouse i färgen pearl, detta är oxå en 4a och den satt snävt över bysten

 
Avslutar med I miss you tee i färgen lite grey mel, trycket och spetsen går i aprikos.
 
Inget var WOW, så det blev inget köp!
 

2 kommentarer:

  1. Hej där, härlig provning.
    Ett tag gick det inflation i att alla körde provningar men nu e de mer sällsynta, därför extra kul att se.

    Instämmer i att inget av plaggen var 100%.
    Jag vill möjligen ha en Gauze frill blouse - fast måste nog prova den först, har liksom aldrig gjort det :)

    Ha en bra helg
    /Carina

    SvaraRadera
  2. Tack för din provning du visar oss!! Känns alltid svårt när nytt kommer i butiken. Chanser inte lika helvilt som förr i tiden.. Köpt jeansen i pearl men de andra ser så oerhört korta ut för mig! Min långa drasut..ha ha. Hur eller hur finns det ju många godingar vårens kollektion.
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina