tisdag 20 november 2012

Stjärnor och puder!

 
Men shit vad svårt det var att få in bilderna i blogger, jag höll nästan på att ge upp. Trodde N hade gjort någon inställning. Han tänka var lyckan så kortvarig så jag bara han blogga en dag innan jag fick käppar i hjulet igen.
På mig har jag gammal tröja från Cultrue, frotté aktig och en stjärnscarf i powder och vitt fyndad på Nille. Köpte en mörkblå till mamma men ska tillbaka och byta den då den inte var felfri. Det ska jag göra imorgon hann det varken idag eller igår.
Det har hänt något som inte hänt tidigare under mina 19 år i barnomsorgen. ÄNTLIGEN säger jag!! Vi ska få arbetskläder, vind/regnbyxor och skaljacka med fleecefoder, 2 jackor-i-enjacka. Där bak i bilen har jag fullt med provstorlekar, så mina kollegor ska få prova. Velar själv om jag ska ta en som sitter bra eller om jag ska ta en större och få en tjock tröja under. Nu har jag varit och provat för andra gången som jag sitter här och skriver detta inlägg. Det blir den större jackan, känns lite bylsig, men en tjock tröja går under. Vi är ute väldigt mycket på jobbet och då vill jag inte frysa.  
 
 
 
På Tradera har jag vunnit en tröja från Post Fire dew, tror nog allt den dyker upp imorgon. Jag såg en kille vi känner med den på sig flera gånger i somras och han var så snygg i den, hans var ljus men denna är mörkblå. Slänger in bilder på den när den dyker upp!
 
Vi har firat Tobbe som fyller 14 år idag! Vilken tur att paketet till honom dök upp just idag på utlämningsstället!! Nu sitter de och spelar de nya spelet, Blackopps 2, som vi köpte andra dagen det kom ut. Nöjd fjortis med brorsa! 

1 kommentar:

  1. Scarfen är jättefin, stjärnor är ju aldrig fel och jag hade också valt en större jacka, fryslort som man är, så att det får plats varma kläder under. Klem

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina