torsdag 15 november 2012

Här hänger hon!

Nu har det varit lite tyst hos mig, först var det frivilligt och sen blev det ofrivilligt. Min laptop funkar nada, Niklas ska kolla på den, men han jobbar över varje dag denna veckan. Till helgen siktar han på att få ordning på den :)
Får jag presentera Mrs melton jacket! Som hängde på Freeport när jag var där och skulle kolla på provkollektionen. 1a och 0a och denna 4a hängde där! Jag kan stänga den men den sitter inte fint, får jag bara lite tid ska jag ordna på detta! Nu kan jag ha den öppen med en sjal i halsen, så det känns bra. Vad nöjd jag är att jag hittade henne!


Har massa andra bilder att visa, som fortfarande finns i kameran. Fattar inte varför jag inte kan lägga upp bilderna i bloggen på vår stationära dator utan bara i min laptop, vad knasigt! Extra knasigt för mig som inte är så teknisk.
Innan kunde jag blogga med mobilen nu kan jag inte det längre, blir knas på det tekniska. Har en android mobil och nu har jag bloggers app, problemet är att jag inte kan vända rätt på bilderna. Utan bilderna ligger ner, suck! Har du tips på ett app som är bra att blogga med om man har android mobil, tar jag tacksamt emot förslag.
 
Hade tidigare @nders Hedströms blogg app, men helt plötsligt gick det inte att lägga bilder med den appen, jag mailade men fick inte någon bra hjälp så den appen tog jag bort! Synd för den var bra.

8 kommentarer:

  1. Den har jag med! Köpte min på rean i vintras(?) men har ännu inte använt den, den är ju liten i storleken. Men ja, kanske med en rejäl ullsjal till.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Den är så fin den jackan, grattis till fint köp.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Kul att du är här igen! Har saknat dig! Jackan är jättefin. Har inga bra app tips för du bloggade väl med appendix Blogger? Det gjorde jag med innan och då funkade den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu bloggar jag med BlogPress . Vi hörs! Jag får se om jag åker imorgon då sonen är sjuk men smsar dig senare . Kramar

      Radera
  4. Grattis! Vad roligt den fanns till dig, kommer snart passa dig perfekt!
    Har haft den jag med men trivdes inte riktigt i den. Kändes för kort på mig som så mkt annat..på er lite kortare personer tror jag den är superfin!
    Ha en fin fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Den är superfin! Själv har jag svårt med alla OM kappor över byst- att stänga alltså. Synd:(

    Tänkte passa på att fråga en annan sak - har lyckats få tag på Replay bootsen som du också har i min storlek fast svarta (såg dem tidigt i höstas, finurlade på dem, glömde bort dem o såg dem sen i din blogg o tänkte MUST HAVE!!) hur har du gjort med impregnering - vågar man spreja dem el hur gör man m nitarna? Vill inte förstöra dem liksom...och det följde inte med någon beskrivning. De är sjukt snygga:) Med vänlig hälsning,/ katarina

    SvaraRadera
  6. Hej Katarina! När jag köpte dom sa de att jag skulle impregnera dem, så spraya på. Tycker dom är coola och har använt dem en hel del. Borde ta fram flaskan och spraya dem igen.

    Kraaam

    SvaraRadera
  7. Ok, då kör jag på! Jag beställde dem på nätet o kunde därför inte fråga. Ja de är verkligen snygga, snyggaste bootsen jag ägt - får tacka dig för du omedvetet "påminde" mig om dem! Också passar jag självklart på att tacka för en superba blogg med massor av bra OM tips o bilder, uppskattas verkligen o roligt att följa!!!! Kram tillbaka

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina