söndag 18 november 2012

Inlägg nummer 1111! Scarlett bag!


#666 Scarlett bag i vintage gold, som inhandlades i Gällstad, vågade inte vänta längre. Emma sa att det såldes en hel del av väskorna med fransar. 400:- för denna skönheten! Jag tycker det var lite väl mycket fransar på väskan, för min smak. Sanna berättade att hon flätat sina, vet inte exakt hur, men fick själv denna idén efter jag hade pratat med dig, fina Sanna. Nu är jag jättenöjd med väskan och spetsen syns bättre. På sista bilden ser ni fransarna, jag har hunnit fläta två flätor innan jag kom på, ska du inte fota en "förebild"!!



Fattar ni Niklas har "lagat" min kära laptop. Innan var den segare än sirap, megaseg :( Det tog en halvtimme att starta den. Den la av helt enkelt. Nu har N återställt den till fabriksinställning. Alla blider sparade han. Just nu har jag bara 2 mappar, Mina Odd Molly och mappen med produktbilder. Den är hur snabb som hellst. Det är som ha fått en ny dator. Tack Niklas!!

6 kommentarer:

  1. Det blev en helt annan väska, en mycket snyggare sådan tycker jag! Har oxå svårt för fransarna. Bara att gratulera:)

    SvaraRadera
  2. Aha, var det den här du menade! Det blev verkligen en annan väska. Men jag gillar iofs fransar...
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Den blev jättefin! Har precis som Kate svårt för fransarna.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej, Jag har också köpt en sådan i Gällstad :-) och jag har t.o.m klippt av fransarna.... bara sparat tofsarna. Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Hej finaste dig, jag har gjort inbakta flätor på min, 4 stycen tjocka rejäla från mitten och ut mot sidorna där de möts i par och fästade vid varandra med knyt av några få fransar..svårförklarat men jag har alltså alla fransarna på sidorna av väskan..där så att säga två flätor möts..jag tar med den nästa gång vi träffas så du får se//Tusenkramar Sanna

    SvaraRadera
  6. ...4 STYCKEN ska det ju stå..inte "stycen"//Kramis Sanna

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina