måndag 5 november 2012

Många ljus på kyrkogårdarna

 
Jag har schemalagt detta inlägg. För idag när detta publiceras jobbar jag lång dag, slutar strax efter 19-tiden. Då vet jag att jag är trött och landar i soffan.
Bilderna är från i söndags, när vi var på kyrkogårdarna. Det är Kinna kyrka är med på bilderna. På andra bildenstår jag vid  min morfars föräldragrav.



Snyft, här här mormor och morfars grav, på Kinna nya kyrkogård. Ser ni den gula flaggan? I det huset bodde min mormor och morfar. När jag var liten och var hos mormor kunde jag se trädet och visste att där var morfars grav. Morfar dog när jag bara var 9 år. Mormors hus tog min morbror och hans fru över, när mormor flyttade till Varberg. Kul att huset som de byggde fortfarande finns kvar i släkten.

4 kommentarer:

  1. Hej! Hur lång tid brukar det ta innan Emma på Logofactory svarar på mail? Jag mailade i måndags och har inte fått något svar än.
    MVh Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna, det går snabbt. Maila igen så ska du se att du får svar.
      Kram

      Radera
    2. Gjorde det igår fm igen, men fortfarande inget svar.
      Stämmer adressen uppe till höger på din blogg?
      Mvh A

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina