söndag 25 december 2011

Favoriter från vårens classic!

Här kommer mina favoriter från classic, först ut är #423 Frill dress, här classic chalk, eller varför inte golden porcelain.

Fina #402 Poetry dress i rose, synd att den inte är kortärmad.


Denna vill jag spatsera runt i, nere i Varberg, ##291 Lace embroidered baby doll dress, white.


Härlig färgklick, #405 Sleeveless poptop, grey

"Bra att ha linne" #215 Frill jersey tank i rose!

Är så besviken på mig själv att jag läser SÅ dåligt =( När Freeports mail kom häromdan läset jag halva priset på alla kläder. Åhh så jättebra, måste åka dit. Så läser jag mailet idag, då ser jag att de "bara" har 20% på kläderna, nu är jag besviken jag som trodde 50%, nej man ska inte läsa fel, fy på mig!! Jaja, jag ska inget ha, borde spara till våren, eller hur ;-)  

1 kommentar:

  1. Japp, spara till våren, säger jag i ett försök att peppa dig till att hålla i slantarna... för alla dina favoriter här kan jag helt klart se dig vara kanonsnygg i. Så det så. :o)
    Ha en bra kväll. Kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina