tisdag 13 december 2011

Gulle dig Agneta♥


När jag kom hem ikväll från luciafirande på jobbet, hade min gamla jobbakompis Agneta varit här med en superfin ljuskrona. Gulle gulle dig!!! Tusen tack!! Vad glad jag blev i mitt hjärta!

Ikväll har vi friat lucia ute för första gången på min förskoleavdelning. Trots lite regn och blåst, så gick det jättebra. Barnen stod inne i vindskyddet under tak sjöng så fint. Efter sången, gick alla in i vindskyddet och vi drack glögg och åt pepparkakor och lussekatter, som barnen bakat. Myyyyys!!!Tyckte själv det blev jättelyckat!!   

Gabriel har pratat med sin klasskompis, så nu kan jag släppa det ;-) den där "fel-vänförfrågan"
Det roliga var att min bästakompis på högstadiet gjorde en vänförfrågan på FB, jaha en ny värld för mig, så himla KUL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina