måndag 12 december 2011

Nu har lurvjackan kommit!


Trodde inte att jag skulle få denna jackan. Säljaren hade inte hört av sig och jag hade mailat henne uten att få svar. Sen ringer hon efter 4a dagar, aldrig har någon Tradera säljare ringt, pratar med denna trevliga skånska tjej, från samma ställe som Josanne med samma härliga skånska. Hon hade varit bortrest, men var hemma nu. Jag betalade i tisdags och idag var den äntligen här!!! Nylon Parker i färgen blue grey från Meastress Sélectif, med det underbara lurvet inne i jackan. Det saknas en klädd knapp till jackan, jag stror nog jag ska maila Odd Molly och fråga om de har någon reservknapp, annars kan jag leva med det!!





6 kommentarer:

  1. Ghhaa, va snygg den är!!!
    Lucky you!!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åhhhh så fin! Om du ska sälja någon av dem får du hojta till! Inte behöver man tre jackor " blink, blink" Vilken fin samling av jackor! Visst är det fint med loggor på! Kramis

    SvaraRadera
  3. Så fin den är, en dröm att få tag på..
    kramar!

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer!! Som en dröm är den ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Toppfin!! Grattis till ett fint köp!

    SvaraRadera
  6. Kanonfin jacka, jag har den vita från samma kollektion. =)


    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina