söndag 4 december 2011

Tradera problem :(


I fönstret står min fina eljusstake, Nusnäs och lyser, med ett svagt mysigt sken. Så glad jag blev när jag fick tag på den. Min hittade jag på Åhléns. 


Jag har aldrig haft problem med att handla på Tradera. Jag har vunnit, betalat och fått varan. Men i fredags lunch vann jag en auktion, jag fick mail av Tradera att jag hade vunnit auktionen, men inget vinnarmail från säljaren. Säljaren har inte hört av sig och snart har 2 dygn gått. Igårkväll mailade jag säljaren, men inget svar. Hoppas hon har ett bra skäl, för att hon inte har hört av sig. Under auktionens gång mailade jag, med men fick inget svar då heller. Hur ska detta gå? 

3 kommentarer:

  1. Bortrest över helgen?

    Ja den fina ljusstaken bor också här sedan några år.. Så rätt så fin<3

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag vann ett par Calou för en billig peng för över en vecka sedan den säljaren är som bortblåst med... inte ett ljud och inget svar på mejl... Hoppas du får tag i din säljare Kram

    SvaraRadera
  3. FY vad dåligt,trött man blir...Jag sålde precis en molly på tradera,köparen ringde upp mej och frågade massa saker om tunikan T88,fast all fakta stod noga beskrivet i objektbeskrivningen,skick,färg,storlek mm + bra foton.Känns som om hon inte vill ha/betala den..vi får väl se hur det går...lycka till med din affär iallafall=)
    kram och ha en fin dag!
    Jeanette

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina