fredag 9 december 2011

Väntar på en kompis!



När jag kom hem hängde jag upp den bruna Nylon Parker, tyckte de var så fint där de hängde så det blev några bilder på dom. De väntar på en kompis, men den har inte dykt upp.
Idag var på jakt efter slim jeans, i någon bra färg. Hittade bara ett par blåa som satt bra och var sköna, så dem fick det bli. Jag har många jeans, men de flesta är vita knäna, skyller på jobbet ;-)

Vill visa er det fina julskyltfönstret jag gick förbi på väg till bilen!!





Vilket busväder vi har, blåser massor igen, ösregnar gör det med. Ett träd stack nästan över vägen som ett spjut, när jag skulle hem från jobbet, läskigt. 

5 kommentarer:

  1. Åhhh har du två sådana. Jag skulle kunna adoptera vilken som helst av dem!! Vilken strl har du? Tror säkert jag behöver en 4 över armarna. Kramis

    SvaraRadera
  2. Pernilla, det är 4a på dom. Tycker inte den är trång i armarna. Lite trång över bysten på mig, är den allt, men det funkar. Du kan få prova den när vi ska träffas!
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Ja det gör jag gärna! Nyfiken på vad du har på väg hem till dig;-) Kollade in dina toabilder nedan från hemstaden men kände inte igen mig. Önskar dig en härlig helg! Lova att inte blåsa bort<3 Kraaaaam

    SvaraRadera
  4. Pernilla, toabilderna är från Navet ;-)
    Niklas är på julbord, väntar på att han ska ringa, så jag kan leka taxi!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Där har jag knappt aldrig varit. Bara barnen. kraaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina