fredag 2 december 2011

Tradera ninjat igen!



Efter jobbet, åkte jag snabbt hem. På med datorn, som är superseg att starta, en halvtimme behöver den ha på sig. När jag får upp Tradera auktionen är det 6 minuter kvar, pust jag hann. När det är 1 minut kvar slänger jag in mitt maxbud, har tur, ingen budar över mig och jag vinner! Älskar loggen som sitter på armen, Meastress Selestif!! 
Efter att jag vunnit auktionen åkte jag och fyllde på kylskåpet och kikade in på Shop around the corner. Där hänger en creamvit velourklänning från Cream som jag provat innan och gillar, enda felet är färgen. Jag kommer inte att hålla mig ren, speciellt längen, särkilt inte på jobbet. Tjock härlig velour, så fin, suck!!


1 kommentar:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina