söndag 11 december 2011

Velourprovning!


Åkte ut till Jutaboden igår när jag var i Borås. Har inte varit där på superlänge. Det första jag gör är att kolla på 70% rean. Vad jag minns att det hängde det Rock-a-fellow dress i vintage powder och Dareme dress i apricot, i små storlekar, på 70% rea. Ingen 3a alls, enda 4an var Ka Chingen som jag provar. Just denna har jag provat där flera gånger när den kom, men den knapparna har "stärnat" och jag tänkte att den är inte var min modell. Men efter några kilo bort, satt den fint. Kul att handla på 70% rea, just en sak som man fastnade för redan när den kom.

Bilderna är lite dåliga, men jag hade gömt minnet till kameran hemma. Så jag fotade med mobilen ;-)


Idag gör vi julgodis, Tobias lindar just nu in smörkolan i smörpapper.

4 kommentarer:

  1. Här står det också julgodis på tapeten idag är planen! Vad kul att hitta något man verkligen vill ha på 70%. Vad bra du passade i den blå varianten längst ner till vänster. Den får du spana efter tycker jag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Var det 70% även på klänningarna längst ned? Mvh angelika

    SvaraRadera
  3. Angelika, nej det var bara plagg som var kvar från våren som det var 70% på. Rock-a-fellow, Derame dress i små storlekar hängde på den rean. Ingen rea på hösten.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    Varmt välkommen att kika in på min blogg idag!!!!!!!!

    Kram Anneli.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina