lördag 3 december 2011

Stoppning av ullisar!



Vilket busväder vi har idag med regn och blåst. Smart som jag var tog jag poncho över klänningen, inte så bra val, men snyggt, fniss. Kan säga att jag galloperade mellan bilen och loppisarna jag besökte idag, för att inte bli dränkt. Jag är på jakt efter ett månbord, hittade inget så jag får leta vidare. Mina röda ullstrumpor har nästan hål, så jag fick köpa garn att laga dem med. Såklart fanns det inte oranga färg, men samma mörkröda färg fanns så den fick det bli. Nu är de även förstärkta, där det inte var hål, där de var mer som såll ;-)


Just nu är jag velourtokig, så det blev Velourette hooded, Silk sleveless och på fossingarna ullisar!


Planterade lite nya hyacinter i aladobformen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina