tisdag 13 december 2011

Det började bra, sen kom paniken =(


Morgonen började så mysigt, jag sjöng för barnen, med glitter i håret fniss. Hade på TV och hörde luciasånger på den.
Men jag skaffade FB förra veckan, det gick bra, gjorde första inlägget idag, gick oxå bra. Så skulle jag fråga min Gabriel om han ville vara vän med mig. Vipps hade jag frågat FEL Gabriel, en i min Gabriels klass. Mitt huvud skriker NEEEEJ, vad gör jag????? Bara jag är hemma. Panik, jag vill inte ha honom på min FB sida, jobbigt att vara NYBÖRJARE och inte veta om man kan ta bort någon vän. Ringer till skolan och min Gabriel ringer upp, jag förklarar vad jag gjort och han ska prata med den andra Gabriel, så han inte lägga till mig. Håller mina tummar!!!

Nu när jag snart åker iväg till jobbet åker nya lurvjackan på!!

3 kommentarer:

  1. Ha ha vad du är rolig! Du kan ta bort vänner om du ångrar dig, bara så du vet:-) Ha en så skön Lucia dag och du var jätte fin i din nya lurviga jacka.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, har du facebook nu!!! Välkommen till det!!

    Nu ska du se att du hamnar framför datorn heeela tiden :))))

    Kram och ha en bra dag!

    Anna

    SvaraRadera
  3. Hi hi, välkommen till FB-världen. Det är en djungel kan jag säga men du kan ju alltid ta bort vänner om du inte vill ha dem kvar :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina