söndag 9 mars 2014

Tog en lång cykeltur i vårvädret!

I hela 3 timmar var jag iväg. Passade på att njuta, tänka, fundera, bara ha det bra i det fina vårvädret! Hon funkar bra min gamla cykel :) som jag fått av min morfars syster! Bilderna är från Ekelund utanför Örby, sjön är Öresjön! Gillar att vara där!


På kullen, satt jag på en mossig sten och bara hade det bra!

Hittade ett övergiven stuga! Vilket fantastiskt läge, med värsta sjöutsikten. Fick gå försiktigt på veranda golvet, som var murket. Man kan undra varför det bra lämnats där. På väggen inne i stugan stod det IOGT, föreningen kanske inte finns kvar, men äger stugan? Jag kan gärna ta hand om den, så charmig den är!


Det tråkiga var att jag fick allergi, måste vara björkpollen :( Fick tvätta händer och ögon med citron bubbelvatten som jag hade med mig. När jag kom hem fick jag värsta attacken, det klia konstant i ögonen, nös och näsan rann. Det fick bli en dusch för få bort pollen, det tog ett tag innan allt lugnade sig. Det bränner på mina kinder, har nog allt blivit solbränd! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina