lördag 29 mars 2014

Har varit på Shop around the corner på hemvägen!

På hemvägen från Gällstad (vill ni se inlägg därifrån?) stannade jag på Shop around the corner hemma i Kinna! Fina Maria hade svarat på mig på fb att de hade fått in nya Mollysar som låg i lådan och väntade på att plockas upp :) Det var  många som var sugna på nya vårkläder som gick och kikade i shoppen, trevligt! Hade två finingar med mig in i provrummet, All in blouse i pink och All oute blouse i white, köpte bägge två! Letar du efter all in blouse i pink? Ring/maila till Shop around the corner, de skickar!!  

Lovely kniten är min, ville bara se hur fint de passar!

All oute blouse i white!

5 kommentarer:

  1. Hej,
    Hur tycker du att storlekarna är på blusarna?
    Ha en trevlig kväll!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej!
    All in blouse är lika som förra året! Tog 4or, för de satt lite bättre över Molly o Dolly ;)
    Kramar C

    SvaraRadera
  3. Ok, jag brukar ha storlek 4 - hur är den runt armarna?
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Hej Pernilla!
    All in är 18cm där resåren sitter, där kan man få ut några cm till.
    All out är 19, längst ut på armen, ingen resår på den.
    Du får gärna fråga efter fler mått om du behöver!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Tack! Då passar de mig - jag ska maila shop around the corner! Ha en solig o härlig söndag! Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina