lördag 15 mars 2014

Har klämt och provat nya Mollysar!

Hade bestämt date men 2 pinglor påvägen dit stannade jag en snabbis på Lilla Smultronstället. Provade den gröna Lovely Kniten, så jobbigt att jag hade ett matchande linne under!


Detta är väl Millie cardigan?! Jättefin på någon annan!

Utanför Jencic stod tjejerna och väntade på mig! Pratade lite innan vi gick in, det provades Odd Molly, jag fastnade för färgen bright orange, toppen heter Porch Singoallla, tyckte att jag behövde den färgklicken!!

Bra modell på linnet!
 
Var på Melrose och provade en Yellow Ferry klänning, de bilderna kommer ikväll!
 
Nu ska jag iväg på fika, här är det verkligen full rulle! 
 

3 kommentarer:

  1. Fina kläder på en fin kvinna:) Undrar vilken storlek är på koftor som du provade.
    Kram, Magdalena

    SvaraRadera
  2. Hejsan Magdalena!
    Brukar skriva vilken storlek jag provar på kläderna, men glömde detta. Idag är det 3or rakt igenom! Saknade några fler hyskor att knäppa Millie med!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina färger, somriga och fräscha:) tycker också det borde varit bättre knäppning på Millie
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina