söndag 23 mars 2014

Med mina fina!

Nu får jag villigt erkänna att jag är lite trött nu, hela helgen har varit som en enda stor utflykt!
Nytt vattenfallsbesök blev det efter läst på fb om Gunnbofallet, (som är på cykelavstånd ifrån oss). Vi fikar morotskakor som Engla bakat, i den härliga vårsolen!


Min Tobbe!

Vi var varit på  Hyltenäskulle och grillat korv, kusinerna hjälptes åt att klättra upp på stenen, vi läste om jaktslottet som brann upp, barnen gick på grunden till slottet, och vi tittade på alla sjöar, sen blev det kramkalas och dags att säja hej då! 



 
Hade på mig mina nya dojor som köptes sist jag var på Freeport.


På hemvägen fick de stanna bilen för jag ville så gärna fota ödehuset som ligger där jämte vägen, såg att dörren stod på glänt nar jag fotade de fina pardörrarna!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina