torsdag 6 mars 2014

Sjukstuga och fin kofta!!

Fick cykla hem ifrån arbetet idag, har varit små krasslig länge, men nu var det värre, huvudvärk som går ner i nacken och sett som dimma ibland. Huvudvärken vill inte släppa trots tabletter.
Igår var jag och hämtade en superfin Mesh short cardigan i grey, kolla vilket fint kort som var med! Idag har kotan varit på och Rethinker tank och Please och de heter Fancy!
Men när jag kom hem åkte rosa mysbyxor och Feeling wrap cardigan i dark pink på!


När Gabriel kom hem från skolan gick han till mig i fotöljen och jag fick en go kraaaaam! Tyckte Gabriels tröja var lite lik någon OM, men bara lite ser jag när jag hittade bilden. Gabriels tröja är stickad av min mamma, är väl 25år och Gabbe älskar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina