lördag 15 mars 2014

Dagens och provar en Yellow Ferry klänning!

 Dagens som fotades på Melrose på Kungsmässan, baslinne, All in blouse, Wilma Mankiller, Sugerbabe jeansen från Blingcity, på fossingarna Primeboots med änglavingarna.
Hade lite små råttom när jag var iväg idag, för på eftermiddagen hade Ann och jag bjudit in oss hos vår morfars syster Gunvor som fyllde 91år!! Som vi 3 tjejer har pratat, ålder spelar ingen roll! 

Vi var på Freeport också, gick där och kikade, visst hade det kommit in nytt sen jag var där sist, men lockades inte att prova något!

Hade läst att Melrose var återförsäljare till Yellow Ferry. Visste att de fått in Anna och den ville jag dit och prova!! Det var XL på klänningen jag provar och den var jättebra på mig, orkade inte ta av mig jeansen, tyckte det var rätt coolt med jeansen och boots! Detta var enda Yellow Ferry klänningen de hade fått in, men snart kommer det fler :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina