måndag 31 mars 2014

Nya Please!

Igårkväll var det tjejkväll på Corner no 18 i Bollebygd och jag var där! Invigning blev det av nya Please jeansen, de hade bra priser då de inte ska ha märket längre! Vill du kika på vilka Please de rear kan du göra det här!! Jag har Large på mina om det är någon som undrar! ville ha ett par vanliga jeans som jag kan ha på jobbet, dessa blir kanon!

 
En bild från provrummet igår, tyckte inte bilden från i morse blev så bra!
Jag är lite trött, hade varit på modevisning som Shop around the corner hade. Det var så mysigt kaffe och kaka kunde man köpa, man satte sig och fikade och prata med kompisar. Det var jättetrevligt och tjejerna visade massa fina kläder! Jag hade turen och vinna byxor och top från Pulz :) Så nu vill jag till shoppen igen, var ju där i lördags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina