tisdag 4 mars 2014

En rosa dag och ingen blondin längre =)

Det blev Jaquard jumper i pink och mina gamla sköna Please jeans.
Det blev en lång dag idag, inte som jag tänkt men det blev himla bra! Skulle boka tid hos frissan, klipp och färg och det var inte lätt att få, vi var framme i april när vi kollade på datorn. Det var dropp-in idag och tjejen hade tid direkt, men då tar jag den, häftigt!! Vi hade pratat om vilken färg jag ville ha, men jag tror det blev lite mörkare än jag tänkt, fast jag tror och hoppas det blir lite ljusare efter första tvätten, hon sa det! Det är så ovant att var mörkare, tittar en extra gång när jag går förbi en spegel!!! Köpte med mig lite bra produkter till mitt hår, både olja och sånt man kramar upp lockarna med.
Åkte och köpte semlebullar, kände att mina grabbar var sugna på semlor ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina