onsdag 9 april 2014

TACK vänner!

Ni som känner mig vet att jag länge letat efter en fjärilsjeansjacka!
i förrgår fick jag ett pm på fb att det låg en fjärilsjeansjacka i storlek 4a ute på Tradera. När jag klickade in mig på min lunchrast hade en tjej köpt den på köp-nu! Fick pm om att det skulle skilja 2 cm på 3an och 4a. När jag fick reda på det slängde jag iväg ett pm till en kompis som jag visste hade en 3a som hon ville sälja. Igår var jag hemma hos henne och drack lite kaffe och provade Mollysar :)
Har du en 4a som du vill byta till en 3a hör av dig!
Byttbytt :)
Tack till er som skickat pm på fb ♥ 
Tack vännen att jag fick köpa den fina av dig ♥

Har varit och hämtat våra nya köksstolar idag, har fotat så bilder kommer :)

1 kommentar:

  1. Roligt att läsa! Blir glad för din skull. Visst är den fin med fjärilsryggen, så mjuk o skön dessutom.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina