torsdag 24 april 2014

Paket med fint innehåll!

Satte mig på min gamla tantcykel och cyklade mot byn, där kikade jag och tjatade lite. Sen var det bara att fortsätta, för nu skulle jag hämta mitt paket!! Tur att det inte var större utan jag kunde trycka ner det med lite tvång i cykelkorgen, det blev en cykeltur på ca 1½ mil, men det var det ju värt! Fattar inte varför jag inte får hämta på mitt närmaste ombud, utan fick cykla ända till Skene?!! Vad var det nu i paketet, mera fint från Yellow Ferry ♥

Blev så glad när jag såg att plommonträdet (el om det kan vara ett körsbärsträd) på förskolegården som stod i full blom!?!!

Dagen är All out blouse och  Please army som inhandlades förra sommaren när jag var nere i Varberg på Blingcity.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina