fredag 4 april 2014

Wallpaper och sandaler!

Efter arbetet skjutsade jag Tobbe och hans kompis till Visko där de skulle stå och sälja hembakt! Jag hade bakat muffins med hallon el blåbär i och kanelbullar och det gick åt bra! De fick in nästan 600 på 2½ timme, så roligt för dem!! När vi var klara med att sätta upp bord och skyltar och allt hembakt låg på bordet, då tittade jag på sandaler! Jag vet inte hur många jag provade, men mina breda fötter fick inte plats, suck!! Remmarna tryckte (läs skar in) det var inte skönt och såg fult ut. På Visko Brands där stod dessa ljuvliga, provade först 38or som var för stora 37orna passade, YES!! Tog både rosa och guldiga, när jag äntligen hittade några som passade! Skorna är från Berevre som är ett italiensk märke, de är av äkta skinn! 



Här skymtar mina Wallpaper pants, som jag köpte på Corner no 18, just nu är det 20% på allt i webbutiken! Glöm inte skriv 20 i rabatt rutan ♥

 
 
Önskar er alla en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Jag har liknande i guld som jag beställt från Menorca, så sköna!
    De rosa är ju helt ljuvliga.....kanske köper jag ett par till.
    Kram Titti

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina