torsdag 3 april 2014

Pluz från topp till tå :)

Tack, blir så glad för mail, kommentarer och pm via facebook, jag vet ju att ni finns här och läser, jag ser er på min besöksräknare, hihi! Bara roligt att ni är här och läser :) Om ni inte är här, finns det ju ingen idé att blogga!
Idag visar jag topp och jeans från Pulz! Som jag hade turen och vinna på Shop round the corners modevisning, plaggen har jag själv fått välja ut i "Shoppen"!
Stort tack till Maria på Shop around the corner och till Pulz som är med och sponsrar!
 


Älste sonen sa imorse att imorgon ska han stå och sälja hembakat, VA är det imorgon??! Jag har ju vetat om det och nu är det imorgon, jag som skulle på kurs. Efter lite funderingar hoppar jag kursen och är hemma och bakar, i juni åker han iväg på skolresa till Malta så de behöver samla in pengar! Så nu vet ni vad jag gör i eftermiddag/kväll! Muffins i långa banor :) Lovade att ta med lite till kollegorna också!!

Mamma var här med ett gammalt fönster jag fått av pappa, tyckte det passade fint ihop med knoppbrädan, bägge i en mintgrön nyans! Extra kul att fönstret kommer ifrån min farmor och farfars gamla hus!
 
Jag får inte klänningen Hanna från Yellow Ferry ur mina tankar. Så jättefin, men inte behöver jag en känning till, men jag vill!! Måste prova denna fina!! Undra hur den sitter på någon som moi?
Tänk klänningen och en jeansjacka och mina Ldir som är ett par korta stövlar med fransar. Så fräscht!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina