söndag 27 april 2014

En sen dagens!

Har fått lite solbränna idag, efter en dag ute i det fina vädret! Började med en långpromenad, det jag fotade var alla fina blommor som finns nu, vilken vacker tid! Gick förbi hägg och vad gott det doftade!!!!
Nu på kvällen frös jag skulle hämta en kofta och på stolen låg underbara Vira från Yellow Ferry, så jag tog på mig den fina!! Blusen heter Suger blouse och är från Odd Molly och shortsen är Please!


Igår köpte jag en ny plånbok, den är helt i min stil och färg :)

Blommorna längs vägen......

3 kommentarer:

  1. Åh, vad fin! Hur är den i storleken?

    Kramar Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Camilla!
      Man kan läsa att "armlängden" är något kortare än hellång, men på mig blir den hellång, (är 162cm lång). Gillar den lilla mudden vid handleden, (inga långa ärmar som behövs vika upp, här inte!) Jag har LARGE på min måste jag också skriva. Den är jättemjuk och go samtidigt är den luftig :) Koftan är lite flexibel i-och-med ögletekniken som den är gjord i.
      Kram Christina

      Radera
    2. Tack snälla! Du är jättefin i din :)!

      Kramar!

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina