söndag 20 april 2014

Fina klänningar på Wonder!

Är så glad för att Wonder har tagit in Yellow Ferrry :) Hade hoppats att de tagit in klänningen Hanna, men den hängde inte där. Koftan Vira var slut, fick prova en M som var såld, vilken kofta alltså!! Frågan är hur sitter L på mig??? Det blev "kärlek-kärlek" till Vira!! 2 virkade klänningar fanns bara kvar, och några svarta sidenkänningar hängde där!

 
Tyvärr var ljuset i provrummet inte så bra. Men kul att få prova de fina klänningarna från Odd Molly!
Yolo dress 4a, gillade matrialet på Yolo-plaggen, de var härliga mot huden!

Yolo sleeveless dress 4a, jag är 162cm och 4ans längd var bra, inta alls för lång som jag trott.

Myway dress 3a.

Stockholm momet dress 4a, synd att den det svarta brodyren i armen klämde och jag brukar inte ha de problemen med armarna annars!!


Anytime cardigan 3a, som jag helt missat, enkel och fin!


2 kommentarer:

  1. Mycket fint du provat!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för du provar o visar oss! Yolo dress är jag nyfiken på, ser fin ut! Flera var du snygg i som du provade, inkl. koftan!
    Ha en skön dag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina