lördag 5 april 2014

Ldir på fossingarna!

Har varit på återvinningen och second hand med sånt som vi inte ska ha längre, skönt. På Jysk hittadejag svarta badenbaden stolar, check! Har en bild i mitt huvud, med en vitmålad kabeltrumma som bord mellan våra nya badenbadenstolar på balkongen. När jag frågade N sa han att han hade kabeltrummor på jobbet, men det var kablar på, hon kunde rulla av kabeln, så jag kunde få mina kabeltrummor :) Vilken tur jag har!!
Sönerna blev nöjda, Gabriel fick 2 jeans och Tobias jacka och T-shirt när jag var i byn!
Ser ni vad jag har på fossingarna? Inviger mina Ldir! De är jättesköna!

Denna bilden publicerade jag på Shop around the corner fb-sida, men vet inte var den tog vägen ser inte den där eller på min sida, ser att mina fb vänner gillar och kommenterar men jag hittar inte inlägget :) Jag och teknik ;-)  
Jag fryser, sitter och kurar har tänt massa ljus!

1 kommentar:

  1. Vad fin du är:) Låter riktigt snyggt med kabeltrumman!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina