lördag 12 april 2014

Ändrade planer!


Denna dagen blev inte riktigt som jag tänkt. För när vi fotat bilderna och skulle hoppa in i bilen ser jag att ena däcket är nästan platt. Vi åkte till macken och det visade att det var 1,0 och ska vara 2.5 i däcket. Pumpade i men ville inte dra iväg till Freeport- Kungsbacka tänk om luften han gå ut innan jag var hemma igen. Tog en liten sväng i byn och då måste man ju gå till Shop around the corner! Det blev en kasse där och underkläder på Lindex och kylskåpet är nu påfyllt!
Nu väntar mina fönster på mig, ska pusta invändigt, tycker det är för kallt att så och putsa utomhus, väntar på varmare väder för det!! Symaskinen ska fram så jag kan lägga upp fjärilsgardinerna jag köpte på Trendhuset i Torestorp. De hade bara 1par gardiner kvar av dem jag ville ha, vilken service alltså, de åker till Svanefors och hämtade mer fjärilsgardiner medans jag var där!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina