lördag 10 mars 2012

Min nya kompis!

Jag har letat ny handväska ett tag nu. Den skulle vara en brun skinnväska, med bra fickor och ett långt axelband  gärna vara lite robust och sketasnygg! Igår sprang jag på denna juvelen, från SPIKES & SPARROWS! Väskan uppackades igår och de hade bara fått in en och den blev min. Det var lääänge sen jag hade någon skinnväska, sniffar på den för den luktar så gott. Niklas undrade om det var en Molly, näpp för det var det inte.

Någon ska göra pizza, undra vem denna någon är? Kan det vara jag som drar nitlotten?

Ikväll tittar jag på mello och hejar på Loreen!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. åh det var en av de finaste jag sett på länge. En sån skulle jag gärna vilja ha. trevlig mello - pizza-kväll! kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina