onsdag 28 mars 2012

Ängeln följde med mig hem!


I påsen med från Stockholm låg oxå Rib jersey tank, white. Jag har ett gammalt Rib jersey tank från Colore Superiore som en gång varit vitt som känns allt annat än fräscht.
Var inne på NOOS och tittade igen, men klänning var slut, hoppas nu min kommer i rätt storlek och färg, i slutet på veckan.

**************

Har varit med Tobias som opererat sin onda stortå. Det var jobbigare än förra gången. Det berodde nog på att denna var mer infekterad än den andra stortån. Den blev inte tillräckligt bedövad utan han fick lite bedövning till. Både han och jag fick bita ihop, ibland önskade vi att vi hade musik i öronen, ni vet otrevliga ljud som man inte vill höra. Ett stygn fick dokton sätta dig. Jag har redan fått lägga om det en gång sen vi kom hem, för förbandet var inte vitt längre, utan rött. Jag har mått lite illa, ni förstår nog varför. Köpte en stor påse med plockgodis som Tobias ville ha som belöning!! Vad duktig han är min store gosse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina