onsdag 14 mars 2012

Biljetter är inköpta!



Dagen har verkligen gått i 170 knop. Sitter så skönt i fotöljen och bloggar. Efter jobbet åkte jag in till Borås, mötte upp Bina för att köpa våra tågbiljetter. När vi kommer, låser precis tjejen och går på lunch, suck! Testar biljettautomaten, jag vet inte vad som hände men den la av. Bina skutta tillbaka till jobbet. Jag tog en tur på stan, innan jag kunde köpa våra biljetter av tjejen i luckan. Vi kommer upp till Stockholm 11:55.

Här hemma har jag rensat bort stickade klänningar ur garderoben. Vinterjackor är förpassade till klädkammaren. För nu är det vår.

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Tack snälla för hjälpen igår när det strulade så.

    KRAMAR

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina