lördag 24 mars 2012

Dagens besvikelse :(


Här visar jag ett hörn annonsen som jag hittade här! Stjernboden har nyöppnat efter konkuren och de har en OM-bild och en OM-logga på annonsen. Det rullar även bilder där uppe på sidan med en bild är med Odd Molly. Det var bara det att butiken hade inte en enda Odd Molly när jag var där idag och kommer inte att ha det denna våren heller. Vad jag känner mig lurad av annonsen. Jag åkte 3 mil för att köpa Odd Molly och så finns det inget. Hur tänkte de? Trodde de att de skulle ta över orden som hon som drev Stjernboden innan, hade lagt? Hopp, besviken blev jag :( 
Vad hjälper det att den trevliga tejen i butiken säger att de ska ha Odd Molly till hösten, det var ju nu jag var där. (Hon sa även att de skulle ta bort annonsen.) För visst tror man att butiken säljer Odd Molly?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina