torsdag 29 mars 2012

En vecka på Österlen!

Bilden är lånad av stuguthyraren.

Nu är sommar semestern bokad, det blir en vecka på vackra Österlen. I år har jag gjort något som jag inte brukar göra, jag har hyrt stugan på blocket. Vi kommer ha utsikt över Hanöbukten, Kivik, Haväng, Stenshuvud och ett böjande landskap visst låter det fint. Ser ni var jag kommer dricka mitt morgonkaffe?! Helt underbart känns det, jag längtar!! Synd att du inte bor kvar Fröken Abbe nu när jag kommer att vara i dina gamla krokar! 


Skulle härma Rosen lite, men Cupcake tankett var inte så lång som jag hade hoppas, så ingen spetskant sticker fram, orkar inte springa upp och byta. That´s me!

2 kommentarer:

  1. Så härligt med österlenvecka! Fast jag själv är skåning så får jag inte nog av det.
    Och vem vet, vi kanske ses?

    kramar!

    SvaraRadera
  2. Nämen sååå härligt att du bokat redan, toppen, då har ni något att se framemot...såå fin du är..som alltid.
    Kraaam Anette
    P.s Fin utlottning hos mig, något som passar hemma hos dig..

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina