söndag 25 juli 2010

Vacker gammal stenbro!!



Vädret var sådär och jag ville åka till Freeport, tänkte vi kunde kombinera det med lek på Busfabriken. Men det gick inte Niklas med på, dit kan vi åka när vi i hemma, tyckte han. Typiskt för jag var verkligen sugen på att åka till Freeport. Jag gick med på att åka söderöver, för jag hade en egen plan på att åka till Freeport i morgon tisdag. Vi körde kustvägen mellan Varberg och Halmstad. När vi kom till (Bobegs kraftstation) en jättefin stenbro hoppade vi ut och kikade och fotade.




Dagens är min Lovely knit, rouge och en 327a och min nya väska fick följa med!





Vi var på Halmstads äventyrsland, det var väl sådär. Det var inte så kul för barnen, vet inte om barnen var förstora (9 och 12 år). Det hade inte hänt så mycket sen vi var där för två år sen. Fy vad tråkigt dit åker vi inte igen.


Känner att jag är lite dålig på att kommententera i era bloggar. Vi har varit många i stugan, ville inte riktigt visa min blogg och göra blogginlägg, blir så mycket frågor då. Men jag är inne och läser, vill inte missa något. Ni ska veta att jag är så glad för kommentarerna jag får av er ♥♥


Kramar till er alla! Christina

9 kommentarer:

  1. Hej! Vad fin du är i den röda koftan. Tanken slog mig att jag faktiskt köpte den på rean före semestern men den ligger kvar hemma i påsen. Vad tokigt! Var så varmt innan vi for iväg att kofter var otänkbart att ha på sig men idag hade jag gärna haft dubbla.

    KRAM

    PS. Jag har missat din blogg tidigare men nu är jag här :-)

    SvaraRadera
  2. Jättefint med den 327:an och LK:n ihop! Hoppas att du lyckas smita iväg till Freeport! Är dösotis på er som har så nära dit:) Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Lina!
    Kul att du hittat mig. Idag var det kyligt, på med tjockast tröjan jag hade med mig, ändå frös jag på äventyrslandet.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilket mysig ställe ni stannade till på. Synd med äventyrslandet.
    Hade som hastigast på mig min LK i rouge i går. Super skön!
    Hehehehe...när jag sa till min make att jag tyckte att vi skulle till Liseberg för barnens skull och att vi skulle stanna till på Freeport p g a att OM har outletbutik där har han mage att säga - Jag trodde du hade allt från dem??? ;) Knas pelle!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja fy attsingen vad kallt det varit idag. Här har det dessutom regnat precis hela dagen och inga små mängder heller...Så snyggt det var att kombinera kniten med 327:an sådär - nu fick jag en bra idé till en kombination, ska testa om den kan funka. Helt fantastiskt fina bilder också! Du, freeport ligger ju kvar och man vet ju aldrig när de fyller på, hihi... Idag var det säkert utplockat, eller hur?!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Då har du ju typ åkt förbi mig! Jag bor inte så långt från Boberg!

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Vad roligt att ha hittat in till dig. Fantastiskt fina bilder, är själv en gammal stenbroälskare. Fin klädkombination du har och perfekta färger till dig.
    Tack för senast förresten, der var roligt att träffas.

    Allt gott och kram.

    SvaraRadera
  8. Haha... varför är jag inte förvånad att du hellre ville till Freeport. :o Jag hade tänkt likadant. Hoppas du kommer iväg dit nu i veckan istället.
    Kanonfina bilder med en vacker pärla i mitten. Snygg kombo. Idag precis som igår. Gårdagens har jag by the way väldans högt på min önskelista.
    Ha en bra måndag. Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Så fin kombo du har!
    Har bara använt min röda LK typ två gånger, varför vet jag inte för jag älskar och sliter ut min LK i almost black i ull trots att det är sommar.
    Freeport är värt ett besök ;-)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina