lördag 31 juli 2010

I morgon åker vi!

Så skönt det ska bli att åka till Landskrona i morgon. Jag har haft semester 4 veckor och Niklas 3 veckor. Under Niklas semester har han snickrat på den inglasadealtanen på hans föräldrars stuga. Vi har haft 4 dagars ledighet ihop, varav mormors begravning var på en dag. Ni fattar läget! Inte så kul precis. Bra att jag och barnen kunnat var i mina föräldrars stuga, vill inte bo i en byggarbetsplats. Men i morgon åker VI!!!
Idag har jag inte gjort många knop. Packat, tvättat och packat, jag har typ packat allt som ska med. Fy vad svårt det är att packa till sig själv, kombinationer hit och dit. Många mollysar är med i väskan!!
Ikväll grillade vi kyckling, vi satt på balkongen, drack lite cider, men det började regna så nu har vi flyttat in. Hamnade framför datorn. Nu är det dax för en bloggrunda.



Kramar till er!

10 kommentarer:

  1. MÅNGA fina Mollysar i dessa högar :0) Så skönt för er med semester ihop. Ha det bäst!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Have a wonderful vacation together! Your collection for the trip looks wonderful :-)!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar resa! Härliga högar du har där på sängen.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Skönt att se att det är flera som packar med sig mycket! Visst är det svårt att lämna något hemma, då vill man ha just det;) Kram

    SvaraRadera
  5. Önskar er en hääääärlig semester!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Många fina mollysar i packningen ser jag.Ta hand om varandra och ha en toppensemester! Kram Halvan

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Att jag aldrig sett din blogg förut. Hur fin som helst. Härlig packning du har :-)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Haha... som jag känner igen de små högarna... "nä jag ska INTE ha med mig så mycket..." men när det komer till kritan så har man så svårt för att inte ta med, för man vet ju faktiskt aldrig hur vädret kommer att bli, och vilket Mollyhumör man är på dag för dag... :o)
    Får du tid och lust att ta dig 2,5 mil norr om LA, är fikasugen óch vill ha sällskap så vet du var jag finns... Dock finns det inget shoppingutbud a la Molly att tala om här just nu. Rean är så urplockad att om det ens finns 2 plagg kvar så är det allt och inte ens prefall har anlänt...
    Kör försiktigt. Kram!

    SvaraRadera
  9. Jag är likadan, jag måste veta att jag har valmöjligheter :-)
    hoppas att ni går en fin semester!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag ser att du har betydligt bättre struktur på packningen än jag hade innan resan. Det fanns tyvärr inte tid så jag bara slängde ner lite här och där. Nåja, jag har inte fått gå naken iallafall ;-)

    Fin restunika du har! Hoppas ni får det mysigt.

    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina