onsdag 21 juli 2010

♥ En cupcake dag ♥


Så här såg jag ut när jag grejade på förmiddagen. Som ni redan vet(?) så gillar jag Cupecakeserien. Linnet heter Cupcake tank purple, stor modell så en 3a räcker på mig. Hittade det på Tradera en kväll. Funderade på linnet och när jag kom hem från jobbet klickade jag på Köp-nu-knappen, säljaren var New Yorker :) Har en vit spetskjol, funkar till allt! På Freeport hittade jag mina Smallville Bloomers i purple. Snabbinlägg för nu ska jag lägga mig i solstolen och läsa i min bok!!

5 kommentarer:

  1. Ja du är cupcake-mästaren helt klart! Så snyggt det var att kombinera med bloomers! Jag har bara en cupcake, men den är i just den färgen, fast tröjvarianten. Använder den tyvärr alldeles för sällan!
    Så underbara sommarbilder du bjuder på varje dag här i bloggen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Åååh de där bloomers i lila är to die for enligt mig. :) Måste se till att ha vägarna förbi Freeport och det snart!!
    Ha det gott i solstolen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ah, det var ju du som köpte det! Kul, för det klär dig verkligen!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen superfin i din outfit! De lila bloomers,en har jag boende hos mig. Skulle definivt inte tacka nej till en Cupcake.. Härlig sommarbild!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag äger inget alls från den serien. Har budat på flagg från Cupcake serien flera ggr men de blir oftast väligt dyra eller i fel storlek.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina