måndag 26 juli 2010

Freeport här kommer jag!





Inget kunde stoppa mig idag. Jag skulle till Freeport :) Både Gabriel och Tobias ville följa med, även om jag erbjöd Gabriel att var hemma och leka. Tobias och jag brukar ha så mysigt när vi shoppar, men skulle Gabriel fixa det idag??






Det var fortfarande väldigt välfyllt i butiken, men alla storlekar fanns tyvärr inte.






Titta en Livelotte blouse i powder, den finns även i white.






Smallville bloomers i flera färger, red, grey, purple och darkpink, men bara i små storlekar.






Visst är den fin! Funderade lite på den, men jag tyckte det blev lite för mycket, jag gillar lite "lugnare" kjolar.





Ha-ha jag har hitta cupcake trosor med korta ben, jättesöta men tittade bara!






I påsen ligger det? Något jag aldrig sett förut! Det fanns inga tags, så jag frågade om de visste något om kjolen, Madde fick fram på datorn både kollektion, namn och nummer :) Jag tror att jag har köpt en "hamsterkjol" eller vad säger du Nena. Jag hade inget tidigare från The art of sense. Glad ägare till en kjol, under kjolen gömmer sig något mer, det visar jag imorgon.




Hur gick det nu att shoppa med Tobias och Gabriel? Jo, de hade sina nya mobiler med sig, så de spelade och grejade med dem så de skötte sig jättebra. Tobias tog alla kort, tack för det!




Massor av kramar!

16 kommentarer:

  1. JAG VILL OCKSÅ TILL FREEPORT! Kul att du hittade nåt och ännu roligare med en "gammal" goding! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Linda! Jag vill också till Freeport!!=) Jag gillade kjolen du provade...fint! Spännande och få se vad du har köpt!?;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Åh, jag vill också fara till Freeport! Varför ska det vara så attans långt bort?...i ett annat liv kanske!
    Spännande att se vad som dolde sig i påsen!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh jag vill också dit! Kul med att du startat en blogg, jag är själv ny bloggare, visst är det kul?
    Vad finns det i påsen måntro!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag vill också åka till Freeport och till Kosta!
    Men här är det arbete som gäller. Ska bli roligt att se påsens innehåll.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  6. Vad kul!! Ska bli spännande att se vad du köpte! Kramar

    SvaraRadera
  7. Jag bara MÅSTE åka till Freeport...

    SvaraRadera
  8. Spännande!! Jag hoppas få till en tur till Freeport under semestern, lönar dte sig att köra 30 mil?

    Fin som snus är du

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Ååh vad roligt! Så himla mycket dom verkar ha på Freeport,en vacker dag så.. Spännade påse..kramkram

    SvaraRadera
  10. Åh vad du frestas med härliga bilder. :) Verkligen spännande och se vad som blev shoppat. :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Förresten, en väldigt duktig och snäll fotograf du lyckats få med dig.

    SvaraRadera
  12. Nä men lägga av!! Min drömblus, den som fick mig förälskad i Odd Molly och i rätt färg...vilka storlekar fanns den i (Livealoten)? Åhhhh... jag vill HAAAAAA!!

    Ska prova ringa dem i morgon...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  13. så roligt! Du är ju helt crazy som besöker freeport i tid och otid, hehe. Skämt åsido, spännande , vill se vad du köpte!
    kram

    SvaraRadera
  14. Underbara bilder och det verkade ju fortfarande välfyllt. Spännande med hamsterkjolen, kul att de fick leta fram vad det var för något. Nu är jag nyfiken på att få se dina fynd också! Kul att få se liveloten ihop med kjol i powder. Snyggt, men jag gillar nog ännu bättre kombon med den lila som jag hittade du vet... Annars kan jag hålla med dig om att det är väl så snyggt med en "lugn" kjol. Ja, Freeport är trevligt. Själv fick jag med mig klänning och blus hem sist, och ett linne till dottern!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Ok ska prova ringa, jag behöver en strlek 0. Minns du om de hade den?

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  16. Va roligt! Inga 327:or? :)
    Får snart åka dit igen.

    Spännande att se vad du köpt.

    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina