tisdag 20 juli 2010

Sol och en blå himmel!

Vilket härligt väder vi har haft idag då!! Sol hela dagen. Så här såg jag ut på morgonen och nu på eftermiddagen. Annars har bikinin varit på. Min Private emboidered white är en riktig favorit. Så juvliga broderier och den fina loggan på ryggen. För att förlänga har jag Appertaiser skirt i chalk. På fötterna har jag Calou som är beige.

När rean började hos min lokala mollybutik hade jag köpt för så mycket på rean i andra butiker att jag bestämde att nu får, jag bromsa lite. Köpte bara ett linne, klarade att avstå från lite andra saker jag ville ha. Dagen efter tänkte jag på armbandet Candy bracelet, vill ha det! När jobbet var slut gick jag in i butiken, ögonen svepte över hyllan, NEJ, såg det inte, men lite längre bort där låg det ;) Då var det meningen att jag skulle ha det. Är det någon av er andra som har armbandet?

KRAMAR


13 kommentarer:

  1. You've started a blog!! How very cool! I just found my way here for the first time and wanted to say hello and looks good!

    You look great in the private embroidery dress. It would never have occurred to me to combine it with the appeteaser skirt, but it's a brilliant match. The bracelet is also lovely.

    Kram
    Laura

    PS Sorry for writing in English...I'm always terrified of my bad Swedish grammar and spelling.

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin du är i dag! Har inte armbandet men har kilat lite på det. Urfint! Kram!

    SvaraRadera
  3. Kikat ska det givetvis vara, inte kilat!

    SvaraRadera
  4. Hej Laura! Har du oxå hittat mig. KUL! Du får gärna skriva på engelska, det är bra för oss/mig att öva lite!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Kul med en ny mollyblogg :)
    Så fin du är i private embroidered. Perfekt en vacken sommar dag!

    Kram från Viola

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    En ny blogg, vad kul!=) Fin du är i klänningen och armbandet är superfint!

    Kram till dig
    Adela

    SvaraRadera
  7. Åhh, vad kul att hitta dig här! Välkommen till bloggvärlden och vad fin du är! Kram

    SvaraRadera
  8. Ja, idag har det varit klarblå himmel och varmt som alla andra dagar.... Härligt! Vad fin du var både idag och igår. Du har tur som kan handla allt irl, så mycket lättare när man kan prova osv. Även om det finns massor med affärer här runt om så är det inte alltid lätt att hitta just favoriten (för tillfället... ;) )
    Kram

    SvaraRadera
  9. Härlig sommarbild! :-)
    Har bara kikat på armbandet på bild, ej sett det irl.
    Ser väldigt fint ut på dig!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  10. Hej snygging! Nix har inte kollat armbandet alls.

    Fin sommarbild, vi har haft underbart väder idag med:)

    kram

    SvaraRadera
  11. Hej där, så duktigt av dig att avstå från rean. Jag har shoppat en hel del och är inte klar ännu... :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  12. Private emboidered white används alldeles för aällan här. Men nu blev jag allt lite sugen på att börja lufta den mer.
    Hmmm... nu fick jag en idé; kanske kan den funka över livingloving lite blue... måste testas. Dock inte idag, ska träffa "fint folk" och då krävs det att man är lite mer klädd...
    Ha en bra dag vackra du! Kram!

    SvaraRadera
  13. Det var duktigt av dig att blunda åt rean...känner igen känslan. Jag lämnade Stockholm och därmed alla underbara reor.

    Armbandet är jättefint och jag tänkte faktiskt försöka hitta det på bra rea. Var det 50% där du köpte ditt?

    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina