söndag 18 juli 2010

Hej och vad kul att du hittat hit!!

Igår satt jag i X-antal timmar och snickrade på bloggen, fy kattsingen vad svårt Jag hittade en jättefin design men att få den på bloggen var en annan sak. Nu får den se ut så här för bättre kan jag inte just nu. Vill vara ute och njuta, nu när det är semester. Nästa problem är att jag har ingen bra kamera. Min ger bara suddiga kort, kan det vara något med inställingen, teknikprylar är inte riktigt min grej. Mannens kamra är OK, men den är nere i stugen i Varberg. Så det finns hopp. Ifrån Varberg är det inte långt att åka till Malmö :) Jag klev på tåget och snart hoppade även Josanne och Åsa på. På stationen mötte vi de andra goa tjejerna, Jeanette, Dr Molly, Christina B, Eva S och Linda med goa Moa. Vi besökte ett helt gäng butiker som hade Odd Molly, i min kasse följe två bra-att-ha linnen med. Ett Lovelove tank i lite lilac och Antidote frill tank i rose 50% på båda. Sen åt vi tapas på Mosaik, supermysigt och jättegott. Sen var det dax för hemresan, på bilden sen ni två trötta Mollytjejer, jag och (klipp-)Åsa.

Kramar // Christina

17 kommentarer:

  1. Aha så underbart att du har skaffat blogg, jag har lagt till dig på Bloglovin så jag inte missar några inlägg.

    Ni verkar ha haft en underbar träff.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Härligt!! <3 Lägger genast upp dig i min blogglista!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Kul med en blogg till ;-)
    Ja ni verkar ha haft det väldigt mysigt på Malmöträffen och två fina fynd fick du med dig hem på 50% också.......Jag har också fyndat en del.....
    Ska bli spännande att följa din blogg!
    Kramar från Halvan

    SvaraRadera
  4. Härligt att du har börjat blogga :-) jag lägger till dig! Vad mysigt att du stack iväg på Molly träff i Malmö....jag har sett så fina bilder från träffen :-)
    Ha d gott!
    Kram!
    /Peggy

    SvaraRadera
  5. Åh, va kul att du börjat blogga. Lägger till dig så fort jag kommer hem till en dator. :)
    Vad härligt med träff.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hallåå vad kul!! GRATTIS till din nya fina blogg! Superkul verkligen! Vad duktig du är som "lyckats med det här".. Nu har jag en till i "min" lista som jag med glädje kommer följa!
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Du har ju fått till det riktigt bra! Lägger till dig jag med:) Kram!

    SvaraRadera
  8. JA, vad kul att du börjat blogga!
    Du är superfin i din Livinglovin dress!

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Kul du fina att du skaffat blogg också!! Jag står fast vid mitt ord att inte skaffa en iallafall, hehe!!

    KRAM!

    SvaraRadera
  10. Detta var KUL *ler* att så många som hittat hit. Imorgon ska jag hämta kamera, jag måste ju kunna ta lite bilder, annars blir det inget bra.
    Ha det!!

    SvaraRadera
  11. Hej - kan bara hålla med - vad kul med en Mollybloggerska till! Jag bloggar inte själv men läser sedan i mars några stycken och kommenterar då och då. Ibland som Frösöstös eftersom mitt Googlekonto heter så och ibland som Anne. Inte någon förvirringstaktik ha ha - det har bara blivit så.

    SvaraRadera
  12. Wow, du har tagit det stora steget ser jag... vad spännande att få se allt fint som jag ju vet bor hos dig! Malmöträffen verkar ju ha varit toppen och kul att några plagg fick följa med dig hem! Vilken samling med cupcakes du har och de passar ju verkligen till allt! Själv har jag bara en tyvärr!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Kul att du startat blogg också den kommer jag att följa. Cupcakes har jag nästan inga bara ett linne men jag hade gärna haft din fina samling.

    SvaraRadera
  14. Ja vad kul!!!
    Du har fått till det riktigt bra också tycker jag. Det är lite klurerier innan man fattar men fråga bara om du kör fast med något, vi är många som kan hjälpa.
    Nu åker du raka spåret in i min blogglista.
    Stor välkomstkram!!!

    SvaraRadera
  15. Hej allra finaste du!!! Så roligt att du kom igång så snabbt


    kramar

    SvaraRadera
  16. ÅH ! STORT grattis till din nya blogg =)
    Jag har inte ens börjat *S*
    Men liiite har jag kanske...... eftersom jag är med på bild här *S* & precis var tvungen att göra ett såntdär blogger / google konto för att kunna skriva kommentar här =)

    SvaraRadera
  17. Hej och vad roligt att du kommit igång med din blogg! Lägger till dig med en gång.
    Det var jätteskoj att träffa dig. Du verkar så himla öppen och en riktigt go tjej! Ser fram emot att ses fler gånger.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina