söndag 25 juli 2010

Ny väska!


Igår var vi i Varberg och strosade. Kikade in på KappAhl, där bland deras senaste serie A folklore tale, stod en superfin väska med rosor. Det fanns bara en kvar, hur jag än letade, så var den den sista. Ja, ja hon i kassan fick tömma den på "stoppning", jag betala och så var den min. Jag har inte haft någon fin väska att packa kläder i, när jag ska iväg, bara tråkiga prassel "plastväskor". Glad! Visst passar den bra till Odd Molly!!




Här kommer en bild på gårdagens, med Gabriel, som gärna ville vara med på bloggen. Gabriel har på sig sin nya målvaktströja, som han har fått av kusinerna i förtidig födelsedagspresent. Jag har min #495 Silk ltd edition, red, som är så sval och skön. Bakom oss ser ni Varbergs Fästning.



Vi är uppe på Fästningsterassen och äter glass. Vilken fin utsikt man har här uppe!


Kramar!

7 kommentarer:

  1. Jätte fin väska och outfit!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg väska! Ska allt titta på den i morgon, ska en sväng till Örebro då. Fin som sjutton i siden-klänningen:) Kram

    SvaraRadera
  3. Den fina klänningen har jag lite sporadisk span på Tradera. Hoppas det dyker upp en i rätt storlek en dag. :) Du är jättefin i din och vilken fin väska du hittade på KappAhl.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Där var vi förra året, hyrde stuga i Varberg, såklart var det dåligt väder så det fick bli en tur till fästningen bla. Gick den guidade turen, barnen blev skrämda i fängelsehålorna=)

    Ja väskan var skitcool, såg utanför kappahl att de hade fått in lite fräcka saker. Såg en fräck klänning i skylten, inte helt olik Molly/Desigual=)! *härmisar*


    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Fin väska, roligt med något nytt! Kommer du säkert få mycket glädje av. Söt liten pojk du har! Den där Silk dress är nästan oslagbar! Håller hårt i mina..(har röd o grey)otroligt användbara.
    Igår var vi i Kosta outlet, fick med mig hela fyra olika Cupcakes, så helt underbara! Tänkte på dig då efter din visning hos Bina.
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Vad fin du är - och vilken söt väska!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  7. pst. Annelie.. jag blir GRÖN av avund! <3

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina