måndag 19 juli 2010

Nere i Varberg


Idag kör jag invigning med Antidote frill tank i rose, som jag köpte på Malmö-träffen. Men när jag kom ner till föräldrarnas stuga , var det kyligt, så då åkte min 9 th Sweater på. Kör med Blue skirt, den har jag bara provat tidigare. Den är i st 3 så den är liten. Köpte den av lokala mollybuiken då jag inte orkade jaga den på nätbutikerna. Hade velat ha en 4a men den hade de inte beställt :( Ärligt talat köpter jag bara min Mollysar i irl butiker. Jag vill prova och få den rätta känslan. Tradera handlar jag på förstås. Just den rosa 9 th Sweater köpte jag på Tradera, la maxbud för jag ville verkligen ha den den :)
Jag har fixat en kamera!! Fick låna mannens, han behöver ändå inte den för han bara snickrar på hans föräldrars stuga.
Jag har försökt att få besöksräknare, har lagt in koden i men ingen räknare, något tips?!
Kramar ~~ Christina

10 kommentarer:

  1. Ja, visst är det kallt i vinden idag, huuu... Flyttade faktiskt in efter ett tag och inviger min Angelou dress idag, skönt med långärmat för första dagen på länge!!! 9th sweater verkar ju underbar, men ingen har hittat hit (än...) Hur är den i storlek?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den är ju såååå snygg den tröjan. Den ska du hålla hårt i! Rose måste vara den finaste och ovanligaste färgen på 9th sweater? URSNYGG iaf! Orkar aldrig ninja på Tradera när dessa kommer ut men ett schysst KÖPNU pris hade man nog inte kunnat motstå=)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Nena: Jag tycker den är stor, jag har st3 på bägge mina.
    Filippa: Min 9th Swether i chalk var ett bra köp-nu-pris "bara" 1000kr. Den låg ute på Tradera i 3 minuter innan jag knep den!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Ååh så fin du är!
    Säger som Nena; tyvärr har ingen hittat hit (ännu), trots jag periodvis verkligen letar! Fast jag har nog velat med vilken storlek jag måste ha..har trott stlk.3 men du säger stor i storlkek. Hrmm..Kramkram

    SvaraRadera
  5. Hej
    Fina 9th sweather i bästa färgen, klär dig utmärkt. Följer din blogg av 2 orsaker:) Du är newbie på detta som jag + OM klädintresse.
    Ang besöksräknare
    1.Gå in i Designläge
    2. Lägg till gadget
    3. Konfigurera HTML/JavaScript
    4. Kopiera koden (som du får i ex easycoundter.com) och klistra in den i innehållsrutan
    5.Voila.... nu borde det funka/Mimmi

    SvaraRadera
  6. WHAT?! 1000kr är ju superbra pris( fartblind men ändå=)) Grattis till det köpet!!=)kram

    SvaraRadera
  7. Snyggt!
    Blues skirten ser inte liten ut på dig.
    Jag har också haft min 9th sweater på mig idag, valet föll på den i purple!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Jag har jagat 9th sweater som en tok, inte sjutton har jag lyckats hitta nån för 1000 kr! Den rosa du har är så fin! Har inte sett en sån förut. Kram

    SvaraRadera
  9. Vad fint ihop, kjolen och tröjan. Jag skulle också vilja ha en jeanskjol men nu är det ju galet många kopior ute på Tradera så man vågar ju inte handla där:-(
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  10. 1000 kr var ett klipp, jag letar efter en i powder men jag tror det blir svårare och svårare att hitta dessa allt eftersom tiden går.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina