måndag 18 februari 2013

Read my hips!

Borde väntat med att fota de fina jeansen i dagsljus, men jag kunde inte hålla mig. Alltså idag får ni ursäkta mig, jag står mitt i värsta byggröran, men ville så gärna visa dom, välkommen till verkligheten! Jeansen är #478 Read my hips jeans och är stora i storlek, dessa har jag köpt av Dr Molly och det är storlek 2 på dom, förstår att de inte passade henne. Storlek 3 hade säkert suttit bättre men det funkar bra med dessa!! Det är boyfriend modell, med litelite häng i grenen, något jag får vänja mig vid!!!

Häromdagen var det en Vilma mankiler i powder som var tillsalu i en fb-grupp. Blev lite nykär i min gamla kofta så det fick bli den idag!

8 kommentarer:

  1. Jättefina!
    Jag har precis tvättat mina fyror i 60grader och tumlat för att krympa lite och nu sitter de bättre.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag använder mina så de töjer sig lite ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så fine de var til deg!
    klem:)

    SvaraRadera
  4. Super fine til deg. De pleier jo også å tøye seg litt i bruk , sikkert perfekt str. Dumt å kjøpe de for store :-)
    Klem Barbro

    SvaraRadera
  5. Jag har beställt jeansen i storlek 1 och är livrädd att det ska vara jätte stora på mig! Verkar som att alla gått ner i storlek med de här jeansen...

    SvaraRadera
  6. Åh vad jag ångrar att jag sålde min Indigo Wilma:( den är då fin!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina