fredag 15 februari 2013

Oops, I did it again :(


Försov mig i morse igen :( Jag bad gubben väcka mig vid 5-tiden innan jag hoppade i säng. Han undrade -Vad ska du göra? Jobba, vad annars??? Det var bara det att han hade inte varit vaken när jag pratade med honom! I morse hade jag 10 minuter på mig innan jag skulle åka, så det fick gå i 170 knyck!! På mig har jag nya KappAhls brallorna, Withlove jumper, Cannes scarf och Aguarana sleeve wearmers.

Köpte en kofta på Tradera igår på förmiddagen, det var bara ett bud och jag vann den till ett bra pris!! Har inte fått något vinnarmail ännu. Så jag mailde säljaren, hoppas hoppas hon snart hör av sig, vill inte ha något krångel!

5 kommentarer:

  1. Vilken mardröm att försova sig två dagar på raken... fast du skriver skönt :o) och fin stass. Blev nyfiken på byxorna. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ah, jobbigt att försova sig men av någon konstig anledning så brukar man hinna i tid ändå...
    Har du fått hem Bastillion jackan ännu? Jag fick min i chalk o visst är den stooor. Har normalt 4 i alla plagg då tvillingarna kräver sin plats;o) Men man vill ju kunna knäppa den oxå även om jag oftast har dem öppna. Men som sagt stor över axlarna. Tvekar lite ang. färgen. Grön vill jag inte ha men den i almost black kanske...vill bara inte att det slitna lyser för mycket för det är inte riktigt "jag". Ska bli spännande att få se din på. Vill gärna se andra i storl 4 o du är ju duktig på att lägga ut provningar. Är dock längre än du, 176. Tack, du har hjälpt mig många ggr innan köp. Kram Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Först beställde jag en grön 3a, ändrade mig och tog en 4a ialmost black, blev rädd att 3an inte skulle funka, att jag inte skulle kunna knäppa den. Vet inte om bägge kommer till butiken eller bara 4a. Kommer bägge kan jag jämföra Det är svårt att "köpa" när man inte har provat. Jag är kort, 4an kan bli för lång på mig. Vet att Stjernboden får in boomberjackan i Bastillion, kanske den är något för korta mig. Känns den inte 100 så står jag över!!
      Kramar

      Radera
  3. Smällar man får ta i livet! Ingen större katastrof trots allt!
    Snygg dagens du hann få på dig! Även jag är nyfiken på jackan..har själv en på ingång. Dyker nog upp i början på nästa vecka, hoppas jag.
    Trevlig helg!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag väntar på mail och då åker jag och provar och bestämmer mig ;-)
      Kramar

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina