lördag 23 februari 2013

Nya Mollysar i Stjernboden!

Jag fick åka hem och byta till V70 för en varningslampa började lysa på gamla golfen :( Bilverkstaden har haft den både torsdag och fredag men ändå har de inte lagat den, grrrrr!!! Första riktiga resan blev till Stjernboden med volvon, tur att vi hade den i garaget! 
I Stjernboden fanns det våriga Mollys, plockad med mig ett gäng med mig in till provrummet!




Här provar jag Batallion of saints jacket i storlek 3, den var som jag trodde för liten. Provade 4an och då funkade den!!!

Chibhali jumper, tog storlek 4a och den blev stor och lång på ärmarna.


Vilken godig Absentee jumper är!! Provar storlek 3 och jag tokgillar den!

En vit blus som jag inte sett innan, Priceless blouse i chalk, provar 4a, väldigt vårfräch!


Gillart!!!!

Snygga Crocket grandma jacket, som jag köpte där förra gången jag var där!

Med mig hem.......jag tror nog ni kan gissa!!

7 kommentarer:

  1. Men hade du inte redan jackan på G?
    Gillar verkligen priceless! Är inte det samma blus som tidigare fast med en rosett?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sist jag var på Stjernboden hade de inte tagit in Batallion of saint jacket, de beställde min och ett gäng till butiken ;-) Jättebra service!!
      Kramar

      Radera
  2. Batallion jacket är så vansinnigt fin! Fick hem den gröna förra veckan, så kär så kär!! Har en gammal Odd Molly jacka i samma färg från mkt tidig kollektion som jag älskar. Tänkte det var dags för en nyare variant, den gamla är en "hundpromenad jacka på alvaret". Den nya hamnar inte där på ett tag.. Kul o få prova nya Mollysar i butik, mkt fint!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så gøy! Batallion of saints jacket og absentee jumper er mine favoritter. De kledde deg veldig:)
    klem

    SvaraRadera
  4. Åh, vad du var fin i den däringa chibalitröjan :)
    Nu ska den hem till mig också....
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Gratulerer med ny fin jakke :-) maken til min .
    Mye fint i den butikken .
    Klem Barbro

    SvaraRadera
  6. Skønt jakke :-) og hvor er der mange fine sager :-))
    Dejlig søndag - kram herfra

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina