söndag 16 september 2012

Utflykt med sönerna!

Efter lite övertalning körde jag mina grabbar till Borås. De ville byta in gamla spel och en spelkonsoll. Det var inte mycket de fick, men det är skönt att rensa och få ordning. De fick ialla fall pengar för det som de ändå inte använder. Nya spel fick de med sig hem och hål i plånboken oxå. N är sjuk då han fick bli hemma.
Jag hade tänkt åka till Jutaboden och kolla vad de hade fått in, men det var stängt :( Det brukar vara söndagsöppet, men de har sommartider ännu.
Vad gör vi nu?
Ska vi åka till Gällstad?
Killarna hänger med, de är så glada för sina spel!!
Gabriel är snäll och fotar sin mamma och knäpper bilder på sjön.
De sitter i bilen och spelar och jag springer in. Kollar först accessoarerna, inget som lockar. Det hänger en Cancun scarf för 350:- men en sån har jag ju. Har med mig 6 plagg som jag provar.
Någon kamera hade jag inte med mig och Gabbe spelade på min mobil. Lite nytt hade de plockat fram. Tror att det mesta jag fotade förra gången var sålt. Jag hade lite bråttom som en yr höna for jag runt, nu var både jag och killarna nöjda med dagens utflykt ;-)

Det är grått och mulet ute och jag har tänt en massa ljus, mysigt!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 kommentarer:

  1. Cancun scarf...den vill jag ha;-))

    SvaraRadera
  2. Pernilla det hängde 2 stycken. Den som jag har och en avlång som inte kom i produktion. Samma färger på bägge!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Trevligt med liten utflykt:) Vi lämnade ett Rhodos i förmiddags där det var över 30 grader så jag fryser lite nu och myser inte direkt! Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina