fredag 7 september 2012

Pudriga toner!

Igårkväll började jag med att sortera Gabriels urväxta kläder. Som jag skulle ge bort till en kompis. Sen var jag igång. Plockade undan allas sommarskor eller hivade iväg. Gick igenom mina sjalar och de stickade fick komma fram och bort med sommarsjalar. Grabbarnas hylla i skjutdörrsgarderoben rensades. Vad behövs nytt / vad är bra. Min egen garderob har jag pysslat med i flera dagar. Nu är jag klar med den oxå, fast ullklänningarna får inte komma in ännu. Yes nu har jag koll på läget!
Dom där virkade sakerna var så fina så jag klämde en bild på dom, där de låg i garderoben.
Nu är det jobb som väntar. Ikväll ska jag på inflyttningskalas ...... Tjohooo!

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

  1. Ser så fint ut med allt det virkade och jeansen i förra inlägget var hur snygga som helst! Jag har framme sommarskorna ett litet tag till, lever på hoppet liksom. Klem

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina